English Language Русский язык Eesti keel Home Fitness Modell 2016 Casting
ArtiklidFotogaleriiKonkurssPlakatidVIDEOKasutajadKontaktFitness Model Estonia on Facebook

Loosimis konkurs
FITNESS MODEL ESTONIA 2016

Kui soovid osaleda konkursil Fitness Modell Estonia, siis on vaja täita avalduse vorm osalemiseks võistlus!


  Salasõna taastamine      Uue kasutaja

  Avame vastuvõttu konkurssi Fitness Model Estonia

ettevalmistuse gruppi. Programmis on ettvalmistus algtasemest kuni võistlustasemenii. Treeningud programmiga kolm korda nädalas.

Loe edasi >>>

  Make your body!

take your place!

Loe edasi >>>

  FITNESS MODEL ESTONIA& BALTIC 2017

XI konkurssi nägu - on neiud, kes tegelevad fitnessiga mitu aastat. Konkurssi osalejad - on neiud, kes esindavad erinevaid föderatsioone.

Loe edasi >>>

  CASTING 2017

Loe edasi >>>

  Kuidas saada esimeseks?

Loe edasi >>>

  Uued kommentaarid:

1. Vitaly kirjutab:

- projekti osalemiseks võtame veel üht neiut

2. Vitaly kirjutab:

- Fitness Model Transformation- Fat to Fit 29.11 - FINAL

3. Vitaly kirjutab:

- http://decalifting.com/

4. Vitaly kirjutab:

- Ole keskpunktis! Valik osalemiseks konkursis Neiudele vanuses 16 - 36 aastat kuni 15.09. Vali sobiv registratsioonivorm +37255636498 Jelena Malinina, +37255636489 Vitali Malinin Regestreerimiseks on tarvis määrada Linn, vanus , pikus, kaal kontaktandmend

5. Vitaly kirjutab:

- Kaunid neiud ja naised, juba 8 aastat toimub kauni ja treenitud fitness – modelli konkurss Fitness Model Estonia ning alustame registeremist eelvoorudes osalemiseks. Kui soovid saräda laval ning tulla selle aasta tiitlivõitaks – saada meile oma foto, kontaktandmed ja elukoht aadressil: info@fitnessmodell.ee konkursil osaleja on jagatud vanuse järgi kategooriatesse: 16 - … aastat Pikkus ja kaal ei oma tähtsust! Lisaküsimused palun postita siia: info@fitnessmodell.ee Ootame osalema!

  Обсуждение блогов:

6. Vitaly kirjutab:

- Harjutuste tegemise reeglid!

7. Vitaly kirjutab:

- 4.10.2014 (laupäev) ! Tartu Ülikooli Narva Kolledžis

8. Vitaly kirjutab:

- Jason Stathami treeningu olemus: valida kuus alam esitatutest harjutustest iga päeva tegelemisteks, aga ei tohi, et nad korduksid. Põhimõte on järgmine - ära kunagi kordu. On vaja kompleksselt koormata kogu keha muskleid. Statham teeb niisugust komplekssi, mis koosneb kuutest harjutustest , kokku viis korda, puhates iga setti pärast kümme sek. jooksul. Algselt võib puhata natuke rohkem. Kuivõrd rohkem otsusta ise, kuid mäleta, et Jason Stathami peamiseks treeningu eripäraks on intensiivsus. Võib oletada, et selline treeningu laad oli valitud, sest ta ei ole harjunud seista ühel paigal.

9. Vitaly kirjutab:

- meie hinnad!

10. Vitaly kirjutab:

- Me alustame uue programmiga Power of fitness Ekspress programmi teises etapis on osalejate töö suunatud mitte ainult keha ülesehitamisele vaid ka tulemustele. Teise etapi programm (harjutusi tehakse ühe minuti jooksul): Neiud · Kardio 1 minut – 1. Etteasted ühe jalaga ja hantlitega 5 kg · Kardio 1 minut – 2. Istudes tõmbed talje juurde · Kardio 3. Hantlite laiali-kokku viimine külgedelt pikali asndis · Kardio 4. 4 kg hantlite hoidmine sirgete kätega külgedel · Kardio 5. Kükid šmiti trenažööris

  Обсуждение портфолио:

11. kiireke1 kirjutab:

- Lihtsalt võrratult kaunis oled:))

12. kiireke1 kirjutab:

- Väga kaunis:))

13. kiireke1 kirjutab:

- Kaunid:)

14. kiireke1 kirjutab:

- Väga ilusad:))

15. mystokerr kirjutab:

- Видел - видел, очень понравилось:)

  Viimased külastajad:

azorja

(17.06.2018 14:25)

ritaklem

(03.04.2018 20:25)

Vitaly

(01.04.2018 00:16)

AleksaNIk

(22.03.2018 21:33)

Panda

(14.12.2017 17:48)

  Uued kasutajad:

Sveta

(22.04.2018)

AleksaNIk

(22.03.2018)

  Artiklite vaatamiste "TOP":

1. Fitness Model Estonia 2011(Vaatamisi: 11702)

2. FITNESS MODEL ESTONIA konkursi osalejate esitlus(Vaatamisi: 9849)

3. Fitness Model Estonia 2011/ I osa(Vaatamisi: 9710)

4. Konkursi võitjatele/foto: Irina Kivimäe(Vaatamisi: 8663)

5. Konkursi seisukord(Vaatamisi: 7531)

11 nädalad projekt 2

Lisatud  17.07.2018 | Vaatamisi  54 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

Edule!

Lisatud  17.07.2018 | Vaatamisi  56 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

from Couture

Lisatud  17.07.2018 | Vaatamisi  119 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

#11 -

Lisatud  17.07.2018 | Vaatamisi  258 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

Avame vastuvõttu konkurssi Fitness Model Estonia

ettevalmistuse gruppi. Programmis on ettvalmistus algtasemest kuni võistlustasemenii. Treeningud programmiga kolm korda nädalas.

Lisatud  17.07.2018 | Vaatamisi  442 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

Tavalistest pisiasjadrst, millest koosneb meie treening!

Lisatud  17.07.2018 | Vaatamisi  117 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

WEIDER

Lisatud  17.07.2018 | Vaatamisi  170 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

Jelena Malinina : make your body!

ЕЛЕНА МАЛИНИНА

Lisatud  17.07.2018 | Vaatamisi  386 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

Make your body!

take your place!

Lisatud  17.07.2018 | Vaatamisi  559 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

Tiim FITNESSNEWS õnne...

Lisatud  17.07.2018 | Vaatamisi  239 | Kommentaarid  0 | Hindamine (hääled)  0 (0)

  Loe edasi >>>

Lehti: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45

  PÄEVA VIHJE:
Tehke harjutusi kõikidele lihasegruppidele.

Funktsionaalse kehatreeningu ajal on hõivatud kogu keha lihased - te põletate rohkem kaloreid, suurendate lihaste jõudu ja kogu keha toonust. Kuulsused kombineerivad jõu- ja kardiotreeningu, mis nõuab vähem aega ja on väga effektiivne. Ning ärge unustage sportinventari - hantlid, pallid ja võrud aitavad iga lihase kaasamisele, mis tagab kadestusväärse kehahoiaku ja täiusliku figuuri.




Copyright ® Fitness Modell Estonia. 2007-2018.
Vaarikaelu OÜ, Narva, Puskini tn. 25-46.
E-mail: vitali_malinin@mail.ru
Programming & design: Deniss Ignatjev

Home    Contacts